28 januari 2012

Nya armband

Äntligen har jag fått ihop armbanden jag pratade om för ett tag sedan, och idag lyckades jag få lite egentid i hyfsat ljus så jag kunde fotografera dem också! :) Hoppas jag hittar en stund till snart för att lägga upp dem i butiken.

Här får ni i alla fall en sneak peak. De blev precis så som jag hade tänkt mig, pastelliga och färggranna, utan att bli för skrikiga. Eller, vad tycker ni? Gillar speciellt den fina tagen i plexiglas med texten K & C. Kul att kunna märka våra produkter med vårt egna varumärke!

Har ytterligare en ny design på G, vi får väl se när den kan förverkligas. :)


Önskar er en mysig lördagkväll! /Nellie




3 kommentarer:

  1. Blev ju jättesnyggt- me like!!!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättefina och våriga!
    Gillar att ni fått en egen tag på dom.

    Kram

    SvaraRadera