5 december 2011

Inspirerande möten

Jag har fått många positiva upplevelser av att starta Kanel & Cayenne. En av de allra bästa sakerna är alla möten med människor som jag annars inte skulle ha träffat. Inspirerande möten! Möten som ger glädje och energi! Möten som bekräftar att våra idéer och tankar med Kanel & Cayenne är helt rätt. Dessa möten ger mig pirr i magen av känslan att "åhh, vad detta kan bli bra"!

Ikväll har vi haft ett sådant möte. Jag och Nellie träffade en tjej som vi ska ha ett samarbete med i vår. Hon skall hålla i en aktivitet kring inredning, förhoppningsvis ett par stycken. Jag ska berätta mer om detta när allt är klart. Det var i alla fall ett av de där inspirerande, energifyllda möten som gav pirr i magen! :)

Hoppas att ni har en mysig kväll!
Kram Jennica

2 kommentarer:

  1. Å så härligt med inspirerande möten som ger glädje och energi, hejja er! Karm

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vilken härlig känsla det är. Det är klart att ni är rätt.

    SvaraRadera