11 september 2012

Dagens bloggtips

Ibland är jag väldigt planlös i mitt surfande. Det ena leder till det andra, man besöker bloggar och FB sidor som man aldrig varit på, man följer kommentarer och helt plötsligt så hittar man en liten pärla! Precis detta hände mig ikväll! Jag surfade runt, läste lite bloggar, följde deras bloggtips, hamnade på ett par olika FB sidor och vips så befann jag mig här - Honeypie Living etc!

En blogg med fantastiskt fina foton! Ingen har ju undgått att jag älskar vackra bilder, så jag frossade totalt i denna blogg. Och så hittar jag detta underbara kalenderblad för september månad!

Varsågod -frossa ni med! :)
Kram Jennica

Foto: Hannah Lemholt

1 kommentar:

  1. Hej och tack för det tipset. Något som verkligen sticker ut och inspirerar! Kul!/Milli

    SvaraRadera