6 juli 2012

Bättre sent...

...än aldrig. Så heter det ju, och vad bra det passar in på mig. Jag kanske inte direkt är sist med a haka på nya trender men jämfört med många av er bloggerskor där ute så är jag inte så värst snabb. Jag har t.ex. precis börjat tycka att washitejp kanske kunde vara interessant...ja, då förstår ni kanske vad jag menar. Observera att jag inte köpt någon ännu, bara tänkt att jag kanske ska... :) Denna gången handlar det om fotografering och närmare bestämt Instagram. Jag har inte riktigt fattat vitsen med det, förrän nu. Det är ju superkul att fota och sen snabbredigera bilderna direkt i mobilen. Jag märker att jag tar bilder på lite annorlunda motiv nu. :)

Den stora frågan är hur jag kan visa er ett par av de bilder jag tagit?!? Vad jag förstår så måsta man använda ytterligare ett "program" för att kunna visa bilderna på en blogg eller webbsida, det känns ju lite onödigt tycker jag...! Tips någon?

Här kommer några bilder i miniformat så länge:



1 kommentar:

  1. Vad är det för typ av extra program som man behöver? Jag brukar bara ladda över bilderna från telefonen till datorn och sen använda bilderna som vanligt, det funkar bra. Men det kanske finns något smidigare sätt med bilderna från just Instagram. Jag plockar ju mina bilder ur fotoalbumet i mobilen liksom. Om jag gör kollage till bloggen så använder jag Picasa på datorn.

    Hoppas du hittar ett sätt som du tycker är smidigt.

    KRam Linda

    SvaraRadera