11 juli 2012

Moodboards

I måndags skrev jag om att jag älskar tidningar och gärna klipper ut fina bilder ur dem och gör inspirationsböcker till mig själv. Är det någon annan som sysslar med denna sortens klipp-och-klistra aktivitet? :)

Det finns ju andra sätt att inspireras av vackra bilder. Moodboards är ju något som det pratas mycket om och har gjorts ett tag. De kan ju se ut ungefär hur som helst och förutom tidningsurklipp så kan de ju innehålla tyger, foton och vilka material som helst faktiskt. Testa!

Kram Jennica

Paris Nights and New York Lights

Paris Nights and New York Lights

Sussi's värld

Sussi's värld

2 kommentarer:

  1. Tack för tidningstipset nedan! Den var riktigt bra.kram

    SvaraRadera
  2. åh vad härligt det ser ut! Jag är lite fånigt petig med mina tidningar och vill gärna inte klippa i dem. Därför älskar jag pinterest!

    SvaraRadera