22 juli 2012

Förvaring för banden

Jag tror faktiskt att jag har tipsat om denna idé tidigare, men den tål att upprepas eftersom den är så fiffig! Jag råkade "snubbla" över den häromdagen igen och som så många gånger förr blir jag så imponerad över alla idéer och inspiration man kan få "där ute". Så många duktiga människor det finns!

Här kommer i alla fall dagens tips - finfin och fiffig förvaring för era fina band! Det är alltså askar för minttabletterna tic tac som är själva förvaringen. Detta tips kommer från bloggen Craft & Creativity och där kan ni för övrigt hitta en massa andra bra tips!

Ha en fin söndag!
Kram Jennica


3 kommentarer:

  1. Att kika in hos Craft & Creativity är verkligen som att kliva in i sin favoritgodisbutik och se på allt det läckra! Bra tips! Extra kul är det att idén bygger på återvinning, det känns så bra att få använda sådant som redan finns så att säga:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var fiffigt!
    Jag vet inte var Åmåsängsgården ligger. Kanske det är den del av just Mora? Ett kvarter ;)
    Om du åker till Mora, så tycker jag definitivt du ska göra ett besök på Zorngården! Dalahästtillverkningen, är rätt kul att se, men framförallt kan man köpa Dalahästar liite billigare där, om man är intresserad av det.
    Ha det fint!
    Kram /Maria

    SvaraRadera