2 augusti 2012

Zetas Handelsträdgård

I helgen var jag i Stockholm och hälsade på en god vän. Vi hade några riktigt sköna och lugna dagar tillsammans. En sån där helg då jag riktigt laddade batterierna och bara gjorde sånt som jag mådde bra av. Hade en massa bra samtal, en massa härliga skratt, åt gott och drack gott.

På lördagen var vi på Zetas Handelsträdgård. Jag hade hört och läst en del om detta ställe tidigare och var väldigt nyfiken, tyckte det skulle bli så kul att få komma dit. Och vilket ställe! Som balsam för själen. Vi bara strosade runt, tog in miljön, blev inspirerade och tog en himla massa foton!

Zetas har förutom sin vackra handelsträdgård även en underbar butik och ett mysigt trädgårdscafé.

Om ni bor i Stockholmstrakten eller har vägarna förbi, så rekommenderar jag verkligen ett besök där!

Kram Jennica








2 kommentarer: