10 juni 2011

Skolavslutning

Idag är det min dotters skolavslutning. Hon går på mellanstadiet så det är fortfarande viktigt med fina kläder och Den blomstertid nu kommer. Jag tycker verkligen om skolavslutningar! Jag tycker det är så roligt att se alla barn som gjort sig fina, var en och på sitt vis. Jag blir alltid rörd av Den blomstertid och blir nostalgisk över avskedskramar till lärare och ordet 'Sommarlov' skrivet på tavlan med blommor runt om! När jag gick i skolan så var det ju så roligt att få skriva på 'svarta tavlan'! Undrar hur speciellt barnen tycker det är idag, att skriva på en whiteboard? :)

Nu är det som sagt avslutningstider, både för de små men även för studenterna. Kanske finns det också en och annan som tar en universitetsexamen? Kika gärna in hos oss för att hitta något fint och personligt som kan tänkas passa en nybakad student!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar