9 augusti 2011

Att våga

Idag skulle jag vilja slå ett slag för en vän till mig, Patrik. Han vågar göra det många drömmer om men få verkligen gör. Han och hans fru Maria lämnar nu Sverige på obestämd tid för att flytta in i sitt hus på söderhavsön Bonaire. De har redan tillbringat ett flertal år där, i alla fall den större delen av året. Jag tycker att det är väldigt inspirerande att se att man faktiskt kan göra så, det går verkligen, om man vill!


Som sidosyssla har Patrik tillsammans med Mats (även han en vän till mig) börjat göra appar till mobiltelefoner. Anledningen till att jag vill tipsa om deras app, divide the bill, är att även detta är en inspiration att våga. Ibland tänker vi att det kan väl inte jag göra, nej, det kommer aldrig att gå etc. etc. Och det gör det inte heller, så länge vi inte ger det en chans! ;) Ladda gärna ner Mats och Patriks app. Vem vet när du kan få nytta av den. Om inte annat så se det som ett bidrag till inspirationen att VÅGA, för endast 13 kr. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar