15 augusti 2011

Pysselrum

Vi älskar att pyssla! Att skapa. Det kan vara vad som helst egentligen, men en liten förkärlek för olika smycken har vi. Men att tillverka något själv, att pyssla, fixa och dona det är ren och skär glädje och avkoppling.

I inlägget nedan visar Nellie ett helt fantastiskt pysselskåp och idag tänkte jag inspirera med pysselrum. Tänk att ha ett eget rum att inreda helt efter egen smak, där man kan ha alla sina saker och alla olika material. Låta det ligga framme över natten utan att det stör någon och fortsätta dagen efter, eller när andan faller på nästa gång. Nu har jag det faktiskt lite lyxigt hemma med två olika skrivbord som är mina att pyssla vid. Men jag kan ändå inte låta bli att sucka lite längtansfullt när jag ser nedan vackra och inspirerande pysselrum!





Detta fantastiska rum tillhör Alicia Paulson

Sedan har vi ju det fantastiska pysselrummet som tillhör Ru:




Kram från Jennica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar