28 juni 2012

Äpplelådor

Godmorgon!
Idag försöker solen kämpa sig igenom molnen här nere hos oss. Det är är härligt att se solstrålarna i trädgården, även om vi fortfarande är långt ifrån någon sommarvärme. Men åhh, vad vacker trädgården blir när solen skiner på den!

I mitt uterum har jag några gamla äpplelådor som jag har lite krukor och sånt på. Jag köpte dem för flera år sedan och tycker supermycket om dem. Nu såg jag att IKEA har använt dem på bilderna på sin blogg, visst är de fina?

När vi är ute på olika marknader med Kanel & Cayenne så har vi alltid mina äpplelådor med oss. Vi bygger upp dem i olika nivåer och använder dem för att visa våra saker. Det blir riktigt fint och vi får alltid många frågor på om vi säljer lådorna, men det gör vi ju inte. Jag tycker så mycket om mina äpplelådor och har insett att de är "guld" värda!


Bilder: IKEA Livet Hemma

4 kommentarer:

  1. Så fina lådor! Kan tänka mig att du är nöjd med dem:) Apropå inlägget under så kan jag tipsa om en annan deckarförfattare vars böcker utspelar sig på Gotland; Håkan Östlundh heter han och hans serie om polisen Fredrik boman som jobbar som polis i Visby tycker jag är bland de bästa svenska deckarna!

    SvaraRadera
  2. Storgillar äpplelådor! Men jag vet inte var man får tag i sådana? Har ni nåt tips?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jennica har köpt sina på en plantskola om jag inte minns fel, fast de var egentligen inte till försäljning har jag för mig. Annars vet jag att de säljs i Kivik på ett flertal ställen, fast där är de ganska dyra. Kram

      Radera
  3. Jag älskar också äpplelådor. Mannen har köpt 5 stycken åt mig i kivik en gång men jag älskar dem så mycket att jag bara flyttar runt dem.. skulle egentligen vilja skruva ihop dem till en hylla av något slag men blir liksom lite snål med dem.. Knepigt! Ha en skön vecka båda två, kram Ida

    SvaraRadera