12 juni 2012

Beslutsångest och uteplats


Jag vet inte i vilken ända av det nya huset jag ska börja så just nu är det lite rörigt i mitt huvud. Men det är väl så det ska vara i början av en processen! Mina inspirationsmappar är i alla fall något så när organiserade efter husets olika rum, men vissa saker vet man ju inte i vilket rum det kommer passa så "övrigt"-mappen är ganska full den med. :) Tänk, ett helt hus att inreda och fixa med, så kuuuul!!! 

Men man vet ju egentligen inte förrän man har bott in sig lite om det man tänkt sig verkligen passar. Ibland räcker det till och med med att titta på planskissen för att förstå att det inte riktigt såg ut som jag mindes och därmed funkar heller inte det uttänkta planen...

Eftersom sommaren verkar ha kommit  så ligger uteplatsen närmast till hands för dagens inspiration, trots att det är det sista som vi kommer fixa med (eftersom vi flyttar in i mitten av september). Men det är ju lika bra att fundera på det redan nu, har vi tur kanske vi kan fynda något på sommarrean.

Kram /Nellie


Bild från Sköna hem

Bild från Sköna hem

Bild från Sköna hem

2 kommentarer:

  1. Grattis till huset! Den översta bilden ser fantastisk ut...kram

    SvaraRadera
  2. Åh så kul med nytt hus! Vilka underbara inspirationsfoton!

    SvaraRadera