5 maj 2012

Båstad

Min SPA-helg förra helgen var riktigt härlig, men en perfekt kombination av umgänge, god mat, motion, egentid och ompysslande. Jag fick en helkroppsmassage med honungskräm. Superhärligt men rätt kladdigt eftersom jag valde att inte duscha efteråt, jag ville att den välgörande krämen skulle få verka riktigt ordentligt. :)

Och ja, det blev årets första bad, i uppfriskande 8 grader. Men vi bastade så klart innan. Så underbart, jag älskar verkligen att kallbada! Har ni inte provat så gör det, speciellt ni som vanligtvis är badkrukor. Maja fick också bada, fast i den varma poolen på SPAt. Kul att även bebisar och barn får vara med, även om det var under speciella tider.

Jag och maken fick dessutom mersmak så det blev bad igen på måndagen fast utan bastu innan denna gången och ett par grader varmare i vattnet.

Trevlig restaurang i hamnen...

...där jag åt en god räkmacka.

Hotellet är lite som en labyrint, med härlig takhöjd.

Även frukostbuffén var till belåtenhet.

Nellie har badat, 12 grader i vattnet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar