8 maj 2012

Fägring

Vissa dagar så finns liksom inte det kreativa där. Eller, det finns väl där men det gömmer sig väl. Det ligger där och gömmer sig bland alla andra tankar som pockar på, bland trötthet och stress. Idag är en sån dag. Jag har suttit här ett bra tag nu och funderat på vad jag ska skriva om. Det brukar aldrig vara några större problem för mig, jag har massor av idéer jag vill dela med mig av, vackra bilder jag vill visa eller bara inspirera. Men idag går det trögt...

Så, idag blir det vacker blomsterfägring att vila ögonen på en stund innan vi somnar.
Sov sött!
Kram Jennica

Schersmin och kirskål

Blåa blommor, aklejor, lupiner, violer, näva, iris, salvia och gräslöksblommor.

Rosor

Alla bilder från Sköna Hem.

1 kommentar:

  1. Jättefina bilder, som man blir glad av!
    Usch jag tycker oxå det är svårt att vara kreativ på bloggen ibland. Ibland har man värsta flytet, ibland kommer man in te på nånting. Kram

    SvaraRadera