9 maj 2012

Vackra bilder

Jag älskar vackra bilder! Jag älskar färgerna, materialen, kombinationerna av olika saker, ljuset och känslan. Det behöver inte vara inredning, det kan i princip vara vad som helst!

Denna gången är det ett hem från Allt i Hemmet som fångade min uppmärksamhet. "Tidlöst lantliv" heter reportaget. Jag föll inte för alla bilder, men här kommer de som fångade min uppmärksamhet och som gav mig inspiration och längtan efter att få inreda något nytt!

Kram Jennica








Alla bilder från Allt i Hemmet

3 kommentarer:

  1. Åh så fint, en sådan där stege har jag länge velat ha.. Borde kanske ta ett nytt tag i letandet.. Trevlig helg! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackra bilder, vilken inspiration. Älskar att det är så mycket blommor och växtlighet, gillar det slitna och den där stegen skulle gärna få bo hemma hos mig.

    Trevlig helg tjejer!

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackra bilder! Måste nog pinna :-)

    SvaraRadera