4 april 2012

En bild säger allt

Igår skrev jag om aprilvädret som slagit till med ömsom snöfall och och ömsom solsken, i alla fall här i Skåne. Nu är det bara en arbetsdag kvar för min del, sedan är det påskledigt och det ska verkligen bli skönt! Tänk, vad härligt det hade varit med ett par fina dagar då man kanske kunnat vara ute i trädgården och fixa. Jag hade dessutom tänkt få till årets första löprunda, inte en dag för tidigt! :)

Förutom vackert väder, så är vackra bilder något som jag älskar och verkligen "går igång" på. En bild säger verkligen mer än tusen ord! En bild kan förmedla en känsla och det tycker jag verkligen att denna gör! En bild kan dessutom förmedla energi och en vilja att förändra, vilket denna bilden också gör. Nu vill jag vårfixa!

Med det säger jag godnatt och dröm sött!
Kram Jennica

Bild: IKEA Livet hemma

2 kommentarer:

  1. Superhärlig bild! Hoppas oxå på vackert påskväder.
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. åh, finns det så där fina blombord på ikea, jag gillar!!
    glad påsk :-)

    SvaraRadera