28 april 2012

SPA

Denna helgen är jag på SPA, på Skansen i Båstad. Det är något visst med känslan man får när man öppnar dörren till ett SPA, man blir avslappnad nästan med en gång, bara av atmosfären. För att inte tala om dofterna, mmmm, så härligt. Jag ska få en helkroppsbehandling som ska öka vitaliteten, det kan väl behövas för en nybliven mamma?!? :) Jag har kämpat med att komma i någotsånär bikiniform men det är bara att inse att det kommer att ta tid, fast det är lika bra det, vill inte göra något som inte är bra för kroppen. Jag ska i alla fall ta årets första bad, det finns nämligen ett riktigt fint kallbadhus med utsikt över havet. Visst ser det härligt ut? Önskar er en skön och avkopplande lördag!

Bild lånad från Hotel Skansen




2 kommentarer:

  1. Ååå vad härligt med spa =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling som avslutas idag =)

    SvaraRadera
  2. Hotel Skansen som är så nice!
    Hoppas att du haft en härlig helg där!
    Kram

    SvaraRadera