15 april 2012

Glad

Denna helgen har varit riktigt bra, av många anledningar. Självklart eftersom jag har fyllt år och fått många fina presenter. Min man överraskade med att ge mig en weekend i Barcelona i oktober. Vi tänkte passa på att resa iväg bara vi två innan vi skiftar föräldrar-ledigheten (och när Maja är stor nog att ha barnvakt en hel helg). Ni som varit där, ge mig gärna era bästa tips! :) Helgen har också varit bra för att jag har spenderat tid med min familj och för att jag tagit mig tid för träning.

På hemvägen från besöksturnén har vi varit på husvisning. Varför lär jag mig aldrig att bostaden ALLTID ser bättre ut på bilderna?!? Jag blir lika besviken varje gång... Det är i alla fall kul att kika och tids nog ska vi väl hitta "vårt" hus. :) Dock blev det akuthunger på vägen hem så det blev kvällsmat på Max, känns inte super i magen men jag hoppas att en kopp örtte ska råda bot på det.

Sist men absolut inte minst så har vi haft lite uppsving i försäljningen i butiken. :) Det är behövligt för att öka på motivationen som just nu går lite på lågvarv. Extra kul är det att det är en av de produkter som jag har designat som blivit uppmärksammad.

Hoppas ni också har haft en bra helg! KRAM /Nellie

2 kommentarer:

  1. Grattis nån dag sent då! Vilken härligt present! Vi var där på bröllopsresa. Fantastisk stad. Gaudi-husen, Park Guell, Ramblan med saluhallen och så äta pinchos. Det är mina tips!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Låter som en härlig helg! Och vilken fin present dessutom. Jag har inte vari där men hört så mycket gott så jag bara Måste dit någongång i livet :)
    Visst är det svårt med husvisningar, det är alltid mindre och mer slitet i verkligheten. Men du ska se att Ert hus dyker upp endera dagen! Lycka till. Man kan ju som sagt förändra både trädgård och inomhus ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera