27 april 2012

Gult fredagssvep

Jag älskar färg! Gult är inte en av mina favoritfärger, dock är det en omdebatterad färg vilket jag tycker är intressant. De flesta tycker att 'gult är fult' och Nellie har bloggat om det i tidigare inlägg. Idag tänkte jag trotsa det faktum att många av er/oss tycker att gult kanske inte är den färg som ligger oss varmast om hjärtat. Det är nämligen så att gult piggar upp, det lyser upp och det ger en liten'vitaminkick', så här kommer ett gult fredagssvep!

Ha nu en riktigt skön helg!
Kram Jennica

Bild: IKEA Livet Hemma

Bild: IKEA Livet Hemma

Bild: Pinterest Acoustic Garden

Bild: Pinterest Merrie Haig

Bild: Pinterest Mona Garvin

Bild: Pinterest Mona Garvin

Bild: Sköna Hem

3 kommentarer:

  1. Kan inte annat än hålla med! gult piggar verkligen upp. Hade önskat att jag varit mer vågad i färgval, för egentligen älskar jag färg, har bara fegat ur totalt när det kommer till inredning.
    tack för fina ord
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller gillat gult tidigare, men nu tycker jag faktiskt det är ganska snyggt...

    SvaraRadera
  3. Tack för din grattishälsning till Lillebror, tack!

    Vilka fina gula bilder du visar, underbara! Tack för fin inspiration. Kram Linda

    SvaraRadera