28 september 2011

Inreda Utreda

Idag var vi och besökte en nyöppnad butik utanför Lomma, som heter Inreda Utreda. Det är trevliga Daniella Witte som har butiken och det var jättekul att komma dit! Hon har gjort det som vi än så länge bara drömmer om, men det är lika inspirerande varje gång vi träffar någon som har uppfyllt sin dröm (och vår!). Man fylls av "det går-känsla" och man blir liksom glad och bubblig inuti!

Daniellas butik ligger precis utanför Lomma och har ni vägarna förbi tycker jag att ni ska titta in!

Kram Jennica







2 kommentarer:

  1. Tack Jennica för dina kommentarer hos mig, häromdagen. Det går utmärkt att låna ordet "VAMS"- Vård Av Mig Själv! ;) Vi behöver sådana ord! Precis som du säger så behöver det inte vara kopplat till sjukdom, utan passar bra när vi behöver skämma bort oss själva i vardagen ;)
    Så fina bilder på mysig butik! Vem drömmer inte om något liknande? ;)
    Ha en fortsatt fin onsdag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Hej på er! Tack för tipset. Ska ner till min svägerska nästa helg och de bor nära Lomma. Tack för fina kommentaren hos mig. Kram

    SvaraRadera