23 september 2011

Nellie

Idag tänkte jag ta tillfället i akt och presentera mig lite närmare. Samtidigt bjuder jag in till frågestund. Vad vill ni veta om mig, den ena parhästen i Kanel & Cayenne? Har vi tur så svarar Jennica på samma frågor nästa vecka...

Namn: Anna Nellie Sofi Rolf (fd Eriksson)
Född: den 14e april 1977 i Karlshamn, Blekinge
Familj: maken Erik Rolf, och snart även en lillplutt (i mitten av januari?)
Intressen: Träning, matlagning, inredning, pyssel m.m.
Motto: What goes around comes around

Det ska bli spännande att se vilka frågor ni kan komma på! :) Jag bjuder på ett gäng bilder så länge....

Kram /Nellie

Proffsfotograferad av Louise




2 kommentarer:

  1. Hej, så kul att få ser hur du ser ut!
    Jag skulle vilja veta lite mer om din bakgrund, vad du jobbat med och hur det kom sig att du / ni startat eget?
    Vad inspirerar dig i inredningsvärlden?
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Åh grattis till lillbebisen i magen! Du har verkligen en spännande tid framför dig! :)

    Kram Dessi

    SvaraRadera