27 september 2011

Jennica

Som Nellie har skrivit om tidigare, så är vi ju två stycken som bloggar här och driver Kanel & Cayenne. Idag tänkte jag att det är min tur att presentera mig själv! Självklart så svarar även jag på frågor om det är något ni undrar över.

Namn: Jennica Nettan Andersson
Född: den 14 november 1970 i Oskarshamn i Småland
Familj: min sambo Jens och våra två tjejer - Josefine 11 år och Johanna 2,5 år
Bor: I Skåne, längs kusten i ett litet område mellan Helsingborg och Malmö
Intressen: Pyssla, läsa böcker och tidningar, inredning, träna (just nu löpning, är en riktig periodare...)
Favoritcitat: It´s never too late to be whoever you want to be. There´s no time limit, stop whenever you want. You can change or stay the same, there are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. (Från filmen Benjamin Buttons otroliga liv)

Kram Jennica

Fint fotograferad av Louise
Allt som oftast glad!
Firar min 40-års dag med mina underbara vänner!

2 kommentarer: