30 september 2011

Hemstilat

Idag kom en ny tidning ut - Hemstilat! Redaktör är Frida Arnqvist Engström som driver bloggen Kurbits. Såhär skriver hon i sin första ledare i tidningen:
Vi ville göra en tidning där allt är tillåtet och möjligt utan att fokusera så mycket på de senaste trenderna eller hippaste produkterna. Vi ville också göra en tidning som bejakar den egna smaken och det personliga. En inredningstidning - men också en tidning för dig som gillar att göra själv, hitta egna lösningar och fixa därhemma utifrån eget huvud.


Det låter helt rätt i mina öron, och det rimmar väldigt bra med vår filosofi på Kanel & Cayenne!

Jag har än så länge bara hunnit bläddra i den, men tänkte faktiskt ta den med mig nu när jag ska bädda ner mig i sängen.

Hoppas att ni har en mysig fredag kväll!
Kram Jennica


2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni gillar mina inlägg, det gör mig glad! Älskar nya tidningar, så den måste jag prova genast! Tack för tipset.

    SvaraRadera