11 september 2011

Moon Thai

Det finns två typer av människor, de som tycker att det är viktigt att göra saker helhjärtat, och de som inte tycker det. Moon Thai tillhör den första kategorin. De har lyckats förvandlat ett vanliga källarhak till en fantastisk restaurang med genuin mat, inredning och personal, och inte bara ett utan två stycken. De har tänkt på allt, varje minsta detalj, vilket gör upplevelsen total. Jag har tyvärr aldrig varit i Thailand men efter mitt besök på Moon Thai så tror jag att jag har kommit ganska nära. :) Besök dem!


Bilder www.moonthai.se

Min bloggvecka är slut, kul att ni tittar in. Imorgon tar Jennica över igen.
Kram /Nellie

3 kommentarer:

  1. Wow, vilket ställe! Verkligen "all in"!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett annat tips är att besöka Koh Pangang här i Stockholm. Också en thairestaurang där man kliver rätt in i Thailand!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Lina! Det ska jag verkligen tänka på nästa gång vi är i Stockholm, älskar ju thaimat! :)

    SvaraRadera