23 mars 2012

Trevlig helg

Nu är det fredag eftermiddag och helgen hägrar. I morgon fyller min yngsta dotter 3 år och det blir kalas för hela familjen, det ska bli väldigt mysigt! Det svåraste tricket blir att vakna tidigare än henne så att vi hinner gå in och sjunga för henne medan hon fortfarande sover i sin säng, det hör ju till! :) Så, ikväll blir det lite städning och så ska jag baka lite och förbereda inför i morgon, för då vill jag helst inte göra något annat än fira min lilla goding och bara mysa med henne och familjen.

På söndag blir är det stora röjardagen då vi ska förbereda vinden och garaget inför vår kommande flytt. Inget jag ser fram emot, men det är ett nödvändigt ont och jag vet att det kommer kännas väldigt skönt när det är avklarat!

Har ni några planer för helgen?
Kram Jennica

Bild: Underbar måttsats från Indiska

2 kommentarer: