1 oktober 2011

Ljuvligt väder

Idag har det varit helt ljuvligt väder i Skåne! Det har känts som sommar! Tyvärr har vi haft sjukstuga här hemma, vår minsta tjej har (haft...hoppas vi) maginfluensa, så vi har mest hållit oss inomhus och tittat ut på det vackra vädret. Men det blev en promenad på eftermiddagen i alla fall. Packade in lilltjejen i en filt och gick ut en runda med vagnen. Och så underbart det var!

Jag är väldigt sol- och värmeberoende! Jag älskar våren och sommaren, men får det lite tuffare på hösten och vintern. Men om hösten är så här, så är det helt ok! Få saker ger mig så mycket energi som sol, en klarblå himmel och ljumma vindar. Det bubblar i hela kroppen på mig!

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar lördag! Ta vara på det underbara vädret och sköt om er. Och krama lite extra på de ni håller kära.
Kram Jennica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar