15 oktober 2011

En mysig planeringsdag

Idag har jag och Nellie träffats och planerat för hösten och kommande julmarknader! Det är alltid så mysigt och roligt att ses och få jobba med K&C i lugn och ro. Det gör att jag längtar så till den dag vi verkligen kan göra detta på heltid.

Julen ja.... Jag brukar vara den första att tycka att butikerna börjar skylta för julen alldeles för tidigt. Jag vet att man redan i början av oktober startade julen på IKEA och nu är det jul även på ICA Maxi, upptäckte jag igår. Men i år så längtar jag faktiskt efter att det ska bli lite mer jul i butikerna och att det ska komma ut julnummer av alla tidningar. Jag känner att jag behöver en massa inspiration inför pysslandet till julmarknaderna! Jag ser så mycket fram emot att få vara kreativ och producera fina dekorationer, det var ett tag sedan jag hann göra något sådant nu. Och tänk, det är bara 6 veckor till första julmarknaden! 

Vad brukar ni köpa eller hålla utkik efter på julmarknader?

Kram Jennica

3 kommentarer:

  1. Oj har det redan börjat att skyltas inför julen i butikerna!!?? Ja, det är ju inte långt kvar till jul faktisk... Shit vad tiden flyyyyger fram!!! Jag brukar titta efter något riktigt originellt på julmarknader, något riktigt fint hantverk, sånt som inte går att finna i "vanliga" butiker!

    Stööööööörsta kraaaaamen till dig från mig!!
    /aka

    SvaraRadera
  2. Oj, jäklar jag hänger verkligen inte med i år. Lite tidigt att börja julskylta i butikerna nu kan man tycka. Men jag längtar efter att få börja julpyssla jag oxå, bara för att det är så fantastiskt mysigt. Lycka till med pysslandet framöver och hoppas att ni lägger upp lite bilder på era alster här.

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentar hos mig idag! Det värmer alltid :))

    Ledsen att säga ....men julen är inte min favorithögtid. Hoppas fortfaranade på en resa bort från stress och julklapps-hysteri. Thailand med mina nära och kära står högst på önskelista.

    Kram // Sofie

    SvaraRadera