30 december 2011

År 2011

Ja, då är snart detta året till ända. Jag önskar att jag hade skrivit ner mina tankar inför detta året så jag nu kunde gå tillbaka till dem och se hur året blev i jämförelse med hur jag tänkte mig att det skulle bli. Jag kommer ihåg att jag hoppades på att vi skulle gifta oss, jag och min käraste, och det gjorde vi. Att det dessutom skulle bli en bebis samma år var kanske något mer otippat. Ja, nu hoppas vi ju att det dröjer ett par dagar till innan det är dags och då är det ju faktiskt nytt år.

Vad gäller  Kanel & Cayenne så hoppades vi komma igång med våra aktiviteter och få lite fart på butiken. Aktiviteterna är väl det vi lyckats bäst med och nästa år ser dessutom ännu mer lovande ut! Vad gäller butiken så har väl den lite mer att önska. Vi behöver nog utöka sortimentet och satsa lite mer aktivt på marknadsföring på olika sätt för att få bättre snurr på den. Det får kanske bli satsningen 2012!?!

I år ska jag se till att skriva ner mina tankar inför 2012. Jag känner mig ganska säker på att det kommer att bli ett mycket spännande och händelserikt år! Vilka tankar har ni inför det nya året?

2 kommentarer:

  1. Kul att fundera bakåt och se vad som hänt under ett år, mycket positivt som hänt dig som du beskriver, hääääärligt :)))) Marknadsföring är en stor del i företagandet, jag håller tummarna för ett superbra år för er!!! Mina tankar inför det nya året är att träna mera och ta mig ännu mer tid till vänner och familj:))

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Kul att fundera bakåt och se vad som hänt under ett år, mycket positivt som hänt dig som du beskriver, hääääärligt :)))) Marknadsföring är en stor del i företagandet, jag håller tummarna för ett superbra år för er!!! Mina tankar inför det nya året är att träna mera och ta mig ännu mer tid till vänner och familj:))

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera