28 december 2011

Nytt fokus

Ja, nu börjar det närma sig bebisdags för min del och det upptar mer och mer av mina tankar . Idag har det det varit full action i magen, den var helt deformerad ett tag, magen alltså, då bebisen verkade vilja gömma sig i ena halvan av magen. Det kanske beror på att jag under förmiddagen höll på och slipa ett par grejer ute i pappas förråd, då var det minsann lugnt, så lugnt att vi nästan så blev lite oroliga.

De flesta baby-sakerna vi har skaffat är begagnade, plus att vi har fått en hel del av släkt och vänner, jättebra av flera olika skäl. :) Dock slog jag till på en riktigt fin skötväska  från underbara PiP studio (eftersom vi har sparat så mycket på övriga saker :). Vad tycks?

5 kommentarer:

  1. De har så fina saker. Den kommer du bli nöjd med. Hoppas den är lika praktisk som snygg. Jag hade en Skip Hop andra gången - snygg och bra, och första gången en BabyBjörn, skitful skulle jag säga idag!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad underbart för er. Väskan är urfin, det är klart att man måste unna sig lite:) nej det blev ingen bil...:) lycka till med allt! Kram

    SvaraRadera
  3. Superfin! Den kommer säkert bebben och du trivas med.

    SvaraRadera
  4. en sån fin skötväska hade jag med velat ha!!!! Lycka till med bebisen och Gott nytt år till er! kram emelie

    SvaraRadera
  5. Pips grejer är alltid så fina och jag blir alltid glad av dem :)

    Jag skrattade lite för mig själv när jag läste din kommentar om juleljusen hos mig. Jag tänker alltid likadant när det är dags att plocka bort ljusen :)

    Jag önskar en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera