9 december 2011

Julbord

Har ni ätit någon julmat ännu? Idag var det premiär för mig! Vi var på Sofiero slott med jobbet och åt julbord. Sofieros julbord är alldeles underbart gott! De har så otroligt mycket att välja på. För mig som älskar sillen och laxen så är det rena himmelriket. Det finns ungefär 15-16 olika sorters sill och ungefär 7-8 olika typer av lax. Och så finns det självklart prinskorvar, köttbullar, skinka, revben, Janssons Frestelse och en massa annat. Och ett superfint gottebord, icke att förglömma! :)

Ikväll har jag och Nellie suttit och gjort smycken tillsammans, för tvärtom vad många tror så sitter vi aldrig tillsammans och pysslar, utan det blir alltid på olika håll. Men nu fick vi sitta och pyssla ihop, och tillsammans fick vi ihop en helt ny armbandskollektion och flera halsband, både helt nya modeller men även ett par som vi har haft tidigare men som precis tagit slut.

Sitter här i soffan och hör hur det stormar utanför. Det blåser riktigt riktigt rejält. Jag håller alla tummar jag har för att det ska mojna lite till i morgon. Och inget regn tack... :)
Kram Jennica

2 kommentarer:

  1. Vad kul, jag ska dit imorgon. Vi brukar alltid gå dit varje år, har varit toppen varje gång!

    /Susann

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Gott med julbord...

    Jag älskar claes ohlssons. De har nästan allt:)

    Kram

    SvaraRadera