17 december 2011

Vackert hemma

Idag har jag ägnat dagen åt att städa och göra fint här hemma. Förberett inför i morgon då jag tänkte att vi skulle ta in granen och pynta huset. Det har varit en skön dag, jag har städat i lugn och ro samtidigt som jag har läst lite olika bloggar. Alla verkar fullt upptagna med att göra julfint hemma! Vad som är julfint är ju helt och hållet personligt och det är så kul tycker jag, att se hur olika man kan ha det. Vissa satsar helhjärtat på en traditionell röd och grön jul medan andra kör på designspåret och har bara julpynt från fina märken och en väldigt avskalad stil. Många tar in naturen i år och håller sig till neutrala färger. Vilken min egen julstil är är svårt att säga, det är nog en kombination skulle jag tro. Som så mycket annat med mig.  I min "rundvandring" på nätet så fick jag i alla fall syn på detta huset och oavsett stil, så var det något som 'klack' till i hjärtat på mig när jag såg det. Fint, så fint!

Kram Jennica






Bilder: Bo Bedre

1 kommentar:

  1. Förstår att du fastnade för detta hus och de underbara bilderna. Vilken inredning och vilket magiskt hus, helt fantastiskt!!

    Kram

    SvaraRadera