20 december 2011

Julklappar

Hur går det med julklapparna? Är alla inhandlade, eller har ni kanske några kvar? Ni kanske inte köper julklappar? I min familj har vi alltid älskat julklappar! De behöver absolut inte vara dyra, men det ska finnas många klappar under granen! Personligen älskar jag att slå in fina paket och jag uppskattar själv när paketet är vackert inslaget. Öppna ett vackert papper, kanske ett silkespapper inuti, en fin etikett, kanske egengjord.....det är fint tycker jag och vittnar om omtanke. Tyvärr är det ju oftast så att man inte riktigt hinner med att själv slå in alla julklappar, och dessutom inte lägga en personlig touch vid varje. För två år sedan var jag mammaledig och då hade jag ju lite mer tid, och då slog jag in alla julklappar själv i extra fint papper. Det var kul!

Tänk att ha en sådan här 'inslagningsstation' där hemma!

Bild: Pinterest

2 kommentarer:

  1. Inte börjat slå in julklapparna än, men jag längtar efter att få börja, måste bara fixa en massa annat först :) En sån där station skulle man absolut vilja ha, vore kanon.

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera