18 december 2011

Fjärde advent

Jag hoppas att ni har haft en fin fjärde adventssöndag! Själv har jag varit hemma hos mina föräldrar tillsammans med mina två tjejer och bakat en andra omgång lussekatter (de har en strykande åtgång!) och så har tjejerna gjort pepparkakshus. Det är tradition att göra det tillsammans med mormor! Det blev en mysig söndag med julbak, en massa prat och skratt och så avslutades kvällen med pannkakor, för det måste man ju äta när man är hos mormor!

I morgon är det måndag igen och bara en vecka till julafton! Tiden går så rasande fort tycker jag, men nu så börjar julstämningen komma känner jag. Trots alla julmarknader som vi har stått på så har jag själv haft svårt att få till den där rätta mysiga känslan i kroppen. Kanske för att gräsmattan är grönare än den var i somras?! :)

Hur har ni det med julkänslan? Har den infunnit sig ännu?
Kram på er och jag hoppas att er vecka börjar riktigt bra i morgon!
// Jennica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar