19 februari 2012

Fjärilar på tapeten

Det verkar som om fjärilar är tillbaka på tapeten, i dubbel bemärkelse (jag vet, lite lam ordvits). :) Jag gillar verkligen fjärilens lätta vingar och fina färger, det måste vara den vackraste insekten vi har på denna planeten. Någon av dessa tapeter skulle jag vilja ha i ett rum, om jag bara hade nåt rum som behövde tapetseras.

Bild från inmyhouse

Bild från pipstudio

I väntan på ett rum att tapetsera så kan man ju alltid hålla till godo med fina tavlor med fjärilsmotiv.

Bild från Boligmagasinet

Jag önskar er en bra vecka! /Nellie


4 kommentarer:

  1. Jag älskar också fjärilar! Kanske för att de ger en sådan känsla av frihet och har så fina "kläder" på sig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar också fjärilar, fina och lite rogivande.
    Hälsningar till er från Florida. :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Den översta tapeten är ju så fin. Eller hela bilden är superfin...

    Ha en go vecka!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen! Min dotter ska snart få nytt rum så dessa ska jag spana in lite närmare. Tack!

    SvaraRadera