1 februari 2012

Vinnare

Då var det dags att presentera vinnaren i vår första "Månadens tävling"!

 Dessi at Home and desire!

Stort GRATTIS och de fina anteckningsböckerna är snart på väg hem till dig. Du kan väl skicka ett mail till oss med namn och adress, så vi vet vart vi ska skicka dem.



Det var roligt att ni var flera som ville vara med och tävla. Detta kommer som sagt vara ett återkommande inslag varje månad och start för februari månads tävling är redan i morgon - håll utkik här på bloggen!

Grattis igen till Dessi önskar Jennica & Nellie

4 kommentarer:

  1. Åh, hjälp så bra! Jag har tänkt flera gånger i veckan att jag måste beställa lite nya anteckningsböcker då jag har så mycket funderingar i huvudet... Tusen tack! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lyckliga vinnaren!!!!

    kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Jag har missat er tävling...vad synd. Jag har också en ny på g:)

    Tack för badrumstipsen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh lyllos Dessi! :) Vad fina dom var!

    SvaraRadera