10 februari 2012

Trevlig helg!

Hur har ni det på fredagskvällen? Jag hoppas att ni sitter i soffan och smaskar på något och kanske har något gott i glaset. Tillsammans med en älskling, underbara barn eller en fin vän. Själv smaskar jag visserligen på popcorn och har ett underbart barn bredvid mig, men det som förstör bilden är att jag håller på med bokföring och momsredovisning! Så kan det vara när man är egenföretagare och försöker kombinera det med annat jobb och familj. Men vi har det rätt så mysigt, stora tjejen och jag. Hon läser hästbloggar och jag tampas som sagt med siffrorna.

Nu tog jag en liten paus för att säga hej till er och önska er en mysig fredagskväll och en fortsatt härlig helg! Nu tar Nellie över bloggen ett par dagar.

Kramar från Jennica


Avslutar med en fin bild från Pinterest. Visst är det en fin ide?!

3 kommentarer:

  1. Här är det oxå poppisar sneglar på TV samtidigt som jag gör lite läxa inför min söndagskurs;)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken fiffig idé med konservburkarna.
    Den sparar jag!!

    SvaraRadera
  3. Nu är det ju redan lördag kväll, men båda kvällarna har varit ganska lika. Barnen har röjt och byggt koja i vardagsrummet båda kvällarna och när de somnat sitter jag och sambon mitt emot varandra vid varsin laptop vid köksbordet, haha!
    Fint foto!

    SvaraRadera