26 februari 2012

Kuliga halsband

Det var inte så länge sedan vi lanserade en ny armbandskollektion och det finns mer på G av just armband. Nu har vi dessutom börjat fundera på lite nya halsband. Jag är svag för träkulor men tycker att det kan bli lite för klumpigt med så stora kulor, därför gillar jag nedan design av halsband. Vilket är snyggast tycker ni?

Alla bilder från Pinterest


Halsbandet nedan gjorde jag för ungefär ett år sedan. Det funkar ju fortfarande så det kanske blir fler av detta. :)
Foto: Nellie - Kanel & Cayenne

3 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jättefina halsband. Vad inspirerad jag blev att göra ett nytt halsband:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka härliga halsband! Gillar det andra massor, men är inte säker på att jag skulle vilja bära det själv. Men gärna spana in det på någon annan :-)

    SvaraRadera
  3. Blev särskilt förtjust i trähalsbandet med bara en liten svart detalj. Så snyggt!
    Kram
    HElena

    SvaraRadera