13 februari 2012

Gokväll i stugan

Kikar in efter en dag som precis har börjat lugna ner sig! Det har gått i ett hela dagen på jobbet och på lunchen postade jag vår momsredovisning, som vi har kämpat med den och såå skönt det var att lämna in den! Nu ikväll har jag spelat badminton med gamla träningskompisar, otroligt roligt men jag känner mig mer död än levande. Nu har jag precis duschat, ätit och sitter nu med en kopp te och varvar ner. Drömmer mig bort till vackra, rofyllda platser. Ögonen börjar kännas tunga och det blir sängen för mig nu. Tyvärr inget superinspirerande inlägg idag, men så är ju livet. Ibland blir det himla bra och ibland får man liksom resignera inför att man behöver vila lite.

Ville trots allt titta in och säga hej till er. Och godnatt!
Kram Jennica

Bild från Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar