14 januari 2012

Blog award

Vi har fått vår första blog award och vi är så stolta och glada! Det är Johanna och Milli med fina och inspirerande bloggen Formelle Design som har delat ut den till oss - TACK!

Blog awarden är en liebster blog award och vi har nu fått i uppgift att dela ut den till fem bloggar som vi tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet. Vi har valt att dela ut den till fem bloggar som vi blir inspirerade av och som förgyller våra dagar med fina kommentarer hos oss!

Home and desire
Hannas kreativa hörna
Tittilina
Min inspiration 
Pastill 

Ni får gärna dela ut awarden till fem bloggar som ni tycker extra mycket om. Meddela dem genom att lägga en kommentar till dem, och ni får väldigt gärna länka till oss i inlägget.

Bild från Formelle Design

6 kommentarer:

  1. Tusen tack fina ni! Ha en härlig lördag! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt!
    Tack söta ni! Ni kan tro att jag blev glad!

    SvaraRadera
  3. Grattis godingar den är ni minst sagt värda;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Stooooort grattis till den award ni verkligen är värda!!!!

    Stööööörsta kraaaaaaaaaamen från aka

    SvaraRadera
  5. Jamen grattis till er och tack snälla från mig!

    SvaraRadera
  6. Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Jag ska verkligen ta tag i mig själv och försöka dela ut awarden till fem fina bloggar. Återigen, TACK!

    SvaraRadera