6 januari 2012

Vacker dag

Idag är det vackert väder här i Skåne! Det är en härlig dag med sol, blå himmel, ett par plusgrader och tro det eller ej, nästan vindstilla. Underbart!

Själv har jag stått på en ridbana i ett par timmar och tittat på när min dotter ridit. Skönt att få lite sol på nosen! Jag vet att Nellie är och vandrar på Kullen med sin man. Och jo, hon är höggravid men det hindrar inte henne! :)

Trots att det bara är första veckan i januari så längtar jag efter våren nu! Jag vet att det är i tidigaste laget, men jag gör det ändå! Med en sommar som mest regnade bort, en förvisso ganska så fin höst och så en hittills väldigt regnig och blåsig vinter så ger en sådan här solig dag mig otroliga vårkänslor! Jag lääängtar efter sol och värme!

Vad hittar ni på idag?
Kram Jennica





5 kommentarer:

  1. Å vilka underbara tulpanbilder, jag är minst lika längtansfull jag :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅhhh vilka fantastiska foton du visar!!! Vem längtar inte till våren!!! Har planterat en hel del nytt i rabatten och hoppas att de tar sig:)

    Vår dag har kretsar kring kalas:) Dottern har bjudit heeeela tjocka släkten på tårta och kakor:)

    Önskar dig en fin fortsättning av helgen:)

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte det kändes som vår i luften i helgen, även om jag vet att det kan komma två-tre månader med snö....

    SvaraRadera
  4. Nu blir jag sugen på vår och tulpaner! Måste nog köpa mig ett knippe imorgon;)
    Vilken härlig blogg ni har, hittade hit via Pastill.nu
    Ha en trevlig helg!
    //Musqot

    SvaraRadera