22 januari 2012

Mamma-barn

Ja snart har jag varit hemma med vår lilla Maja i en vecka. Ingen dag är den andra lik samtidigt som vi gör samma saker varje dag. :) Tidigare i veckan fick jag en stor blombukett från mitt "vanliga" jobb (där Jennica också jobbar). Det var en mamma-barn-bukett, vilket betyder att det är en stor bukett till mig (mamma) och en liten till bebisen och dessa är sammanbundna med ett fint band. Först tyckte jag att det var ganska tramsigt men ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag det, det är ganska gulligt faktiskt. Min chef har valt denna bukett med största omsorg (har jag fått höra ;) och det är ju faktiskt främst tanken som räknas.



Jag misstänker att det finns några som är nyfikna på hur den lilla tjejen ser ut så här kommer ett par bilder.



7 kommentarer:

  1. Åh vilken fin liten Maja ni fått! Underbar! Bebisar är ju bara det mest fantastiska som finns.

    Stort grattis ännu en gång!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Suuuuuupersööööööt!!!! Stort grattis till underverket!!! Jag fick också en mamma-barn-bukett när jag fick min yngsta och jag tyckte jättemycket om den minns jag. Tycker det är gulligt med två buketter, symboliserar verkligen att det är två personer som ska uppmärksammas och att dessa har en starkt band mellan sig:)

    Stoooooor söndagskramiz aka

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar liten tös... Och vilka härliga blommor. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk idé tyckte jag ;)

    Och sötaste lilla Maja!
    Ja, ta vara på tiden. För den går verkligen fort. Känns som det var igår jag var på BB...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. mys, ja mamma-barnbukett är ju hur gulligt som helst...fick en av grannen när Edward kom...gulligt!

    SvaraRadera
  6. Åh så sööt! Grattis till en fin liten flicka! Hoppas ni har det fint hemma, njut av babytiden, den går alldeles för fort!
    Kram Victoria

    SvaraRadera
  7. Grattis igen! En sån bukett fick jag med, och tänkte samma sak som du. :)

    SvaraRadera