7 januari 2012

Öppen förvaring

Det här med öppen förvaring. Gillar ni det? Är det fint eller bara opraktiskt? Jag gillar det, men har det inte. Vet inte riktigt varför faktiskt. Kanske för att jag på ett sätt tycker att det är ganska så opraktiskt, det blir ju så dammigt. Men det är riktigt fint! Jag är väldigt svag för burkar, boxar, lådor, askar och det är ju sådant som man kan visa genom en öppen förvaring. Speciellt i köket är det ju fint, tycker jag. Alla korn, gryn, ris, kryddor, nötter och annat är ju så fint att titta på! Och så kan man sätta fina etiketter på burkarna... Hmmm, jag får nog ta och tänka över det här! Blev helt plötsligt väldigt sugen på att ha mer öppen förvaring!

Vad tycker ni?
Kram Jennica


Bild: Livet Hemma

Bild: Livet Hemma

Bild: Pinterest

Bild: Pinterest

1 kommentar:

  1. Tycker det är jättefint med öppen förvaring, men det är alldeles för opraktiskt för min del. Jag gillar att stänga mina kökslådor och skåp för att stänga ute dammet.
    Men kanske när jag blir pensionär och får mer tid över. Då kanske det blir öppen förvaring :-)

    SvaraRadera