13 januari 2012

Ett litet mirakel

I förrgår kom en liten liten tjej till världen och Nellie blev mamma! Allt gick precis som det skulle och båda två mår bra.  Själv går jag här hemma och myser och blir varm i hjärtat när jag tänker på hur speciellt det är att få barn och att nu får Nellie uppleva detta. Hela världen stannar upp och får en ny innebörd och man blir nästan lite överrumplad över all den kärlek man känner till detta lilla knyte. Jag längtar tills jag får snusa lite på det varma lilla bebishuvudet, dra in den mysiga bebisdoften och se in i de kloka ögonen.

Nellie hälsar till er allihop!
Kram Jennica

Bild från Pinterest

5 kommentarer:

  1. Åh, så fantastiskt och underbart! Hurra, hurra! Grattis till hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Snyft, får alltid en liten tår i ögat när ett nytt liv föds. Det är så sjukt stort och fantastiskt <3

    SvaraRadera
  3. Grattis Nellie till er lilla flicka!
    Åh så mysigt att få sniffa bebis. Mmmm, dom luktar ju så underbart. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det.

    Ta hand om er och mys i massor!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, sitter här och blir rörd ju. Finns inget mer fantastisk. Grattis!

    SvaraRadera