15 januari 2012

Vårinspiration

Det har varit en kall helg i Skåne, men en vacker sådan. Inte en snöflinga så långt ögat kan nå, men däremot klar och hög luft och underbart solsken. Till och med fåglarna har kvittrat! Jag som är en riktig vår- och sommarmänniska lever verkligen upp dagar som dessa, eftersom jag annars inte är så förtjust i vintern. Här kommer några underbara bilder från Indiska som verkligen skapar längtan efter våren!



Bilder från Indiska
Nellie hälsar till er allihop och speciellt till de vars bloggar hon följer, hon är snart tillbaka! :)
Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder- de sjunger verkligen vår!! Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Så vårinspirerad jag blir. Håller med om att det varit en härlig helg i Skåne, sol och ingen nederbörd.....skönt!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst känsns det vårigt? Jag såg gröna skott på kaprifolen igår. Fram med vårfärger, så skippar vi den vin-d-ter vi har den här säsongen...
    Så Nellie är "iväg", det låter spännande. Hälsa!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Tack så himla himla mycket för awarden.
    När jag sett era bilder insåg jag att det snart är vår:) Jag blir så avis på er i skåne som får vår mycket tidigare än oss uppe i Småland.Min svägerska som bor i Lund har fått vårblommor i trädgården....

    Hälsa och gratta till den lilla tjejen.

    Kram

    SvaraRadera