21 januari 2012

Trevlig helg

Här kommer en sen hälsning och en önskan om en trevlig helg! Jag har haft en väldigt mysig start på helgen med ett besök hos Nellie och hennes alldeles nya lilla tjej. En alldeles perfekt, fantastiskt söt och underbar liten tjej! Bebisar är det finaste som finns tycker jag. De är kärlek. Jag fick hålla denna lilla tjej och titta in i de mörka, kloka ögonen. Alldeles lugn, alldeles nöjd.

Väl hemma har jag myst med mina tjejer, som är lite större, men absolut fantastiska de med. Bäst såklart! :) Avslutade kvällen i soffan med film och popcorn tillsammans med min 11-åring, supermysigt!

Ha nu en riktigt skön helg! Vi 'hörs' säkert redan i morgon igen!
Och glöm inte att tävla!
Kram Jennica


Det här var väl en bra och enkel idè!
Bild från Pinterest

1 kommentar:

  1. tack för fin kommentar hos oss. vi har missat er tävling! ska delta så fort tiden finns! Vi önskar er en fin helg! kram från emelie och elin

    SvaraRadera