17 januari 2012

Favoritfåtöljen

Min absoluta favorit hos IKEA just nu är rottingfåtöljen STORSELE! Jag tycker att den är otroligt fin och den står högt upp på min önskelista. Jag tycker så mycket om formen på den och den är riktigt bekväm att sitta i. Den finns både i natur och svart och båda färgerna är riktigt fina, men jag tror ändå att jag tycker bäst om den svarta.

Och en dag kommer den att stå här hemma hos mig. Jag vet inte riktigt när och vart.....men en dag sitter jag där med en kopp te och en bra bok! :)

Ha en riktigt skön kväll,
kram Jennica


Bilder från Livet Hemma


2 kommentarer:

  1. Den har jag faktiskt inte sett, trodde jag hade stenkoll på deras sortiment, haha! Den är superfin!

    SvaraRadera
  2. Ja håller med! Superhärlig stol, där vill jag också sitta och läsa;)

    SvaraRadera