19 januari 2012

Formex

Idag öppnar Formex i Stockholm! Vi har varit där ett par gånger och det är otroligt roligt! Tyvärr blir det ingen resa för oss denna gången eftersom Nellie är hemma och tar hand om sin nyfödda lilla dotter, och jag kan inte komma på en endaste orsak som skulle vara bättre än den! :)

För er som ska dit så önskar jag en trevlig resa och ett inspirerande och energigivande besök! Det är ju en så härlig puls där! En massa människor med samma intresse och orsak av att vara där, men med helt olika tycke och smak. Spännande!

Det kommer också att finnas ett gäng bloggare på plats för att ge oss direktrapporter om vad som händer och sker. Här hittar ni dem:

Hemtrender
Purple Area
Room & Serve
Fröken Kumlin
Its a House
lcacarlsson
Hemmariket
Me and Alice
Blogg by Maliin Stoor
Too much inspiration 

3 kommentarer:

  1. Ja gud vad roligt det hade varit att strosa runt kring en massa fina ting, gah... Får hämta massa inpspiration från andra som förhoppningsvis tar en massa fina bilder därifrån istället!!!!

    Korgstolen från Ikea längre ner bland inläggen är bara såååå snygg, vill ha!!!!!

    Tuuuusen tack också för gullig kommentar hos mig:))

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  2. Åh jag skulle så himla gärna gå dit, nära är det ju också, men vet inte hur man får biljetter om man inte är egenföretagare..

    SvaraRadera
  3. Jag kunde inte heller ta mig dit denna gång, tur det kommer fler gånger :) Vi får inspirera oss genom alla som varit där och bloggar om det.
    Mysigt med liten bebis, jätte grattis!!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera